Неділя, 19.05.2024, 07:35
Інформатика в школі
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Досягнення Реєстрація Вхід
Меню сайту

Пошук

Архів записів

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Використання нових педагогічних технологій як один із шляхів формування креативної особистості»

Опис власного педагогічного досвіду з проблеми

            Процес інформатизації суспільства стає все більш динамічним, впровадження електронного навчання потребує використання нових підходів до організації діяльності та висуває нові вимоги до виховання і навчання учнів. І це завдання не тільки і, навіть, не стільки змісту освіти, скільки використовуваних нових технологій навчання.

Розвиваючи розумові та пізнавальні здібності учнів, використовую групові технології навчання на уроках інформатики. Навчання здійснюється у процесі спілкування між учнями у групах. Залежно від контингенту класу, група складається з двох і більше учнів, може бути однорідною або різнорідною за певними ознаками, може бути постійною або тимчасовою.

Групову діяльність використовую на уроках вивчення нового матеріалу, під час виконання практичних робіт.

Інтерактивне навчання на уроках формує в учнів стійкий пізнавальний інтерес, потребу в учбовій діяльності, змушує учнів працювати наполегливо і старанно, створює стимул для початку процесу мислення.

Так, для сильних учнів я добираю завдання, які вимагають від них самостійності, творчого пошуку; для слабких — завдання, які підвищують їхню активність у сприймання й осмисленні нового матеріалу, допомагають систематизації й узагальненню знань. На своїх уроках я активно впроваджую нові педагогічні технології (індивідуальні, групові, парні, випереджальні, дослідницького характеру). Цілеспрямована робота з урахуванням індивідуальних можливостей та інтересів школярів сприяє атмосфері доброзичливості в дитячому колективі.

Вони реалізують своє право на самостійне мислення, творче засвоєння нового матеріалу

 

Анотація

Процес інформатизації суспільства стає все більш динамічним, впровадження електронного навчання потребує використання нових підходів до організації діяльності та висуває нові вимоги до виховання і навчання учнів. І це завдання не тільки і, навіть, не стільки змісту освіти, скільки використовуваних нових технологій навчання.

Розвиваючи розумові та пізнавальні здібності учнів, використовую групові технології навчання на уроках інформатики. Навчання здійснюється у процесі спілкування між учнями у групах. Залежно від контингенту класу, група складається з двох і більше учнів, може бути однорідною або різнорідною за певними ознаками, може бути постійною або тимчасовою.

Групову діяльність використовую на уроках вивчення нового матеріалу, під час виконання практичних робіт.

Інтерактивне навчання на уроках формує в учнів стійкий пізнавальний інтерес, потребу в учбовій діяльності, змушує учнів працювати наполегливо і старанно, створює стимул для початку процесу мислення.

Так, для сильних учнів я добираю завдання, які вимагають від них самостійності, творчого пошуку; для слабких — завдання, які підвищують їхню активність у сприймання й осмисленні нового матеріалу, допомагають систематизації й узагальненню знань. На своїх уроках я активно впроваджую нові педагогічні технології (індивідуальні, групові, парні, випереджальні, дослідницького характеру). Цілеспрямована робота з урахуванням індивідуальних можливостей та інтересів школярів сприяє атмосфері доброзичливості в дитячому колективі.

Вони реалізують своє право на самостійне мислення, творче засвоєння нового матеріалу.

Форма входу

Існування сайту
WOweb.ru - Scripts - JavaScript - Дні існування сайту

Звіримо час


Прогноз погоди
Васильковка

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz